понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

     Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання", зосереджене на поребах учнів, а саме:

  • важливість ознайомлення учнів з документом оцінювання їхніх досягнень;
  • продумування оцінювання відповідно до можливостей учнів;
  • створення власних критеріїв оцінювання, відповідно до навчального процесу та аудиторії.
     Працюючи над цим модулем, я переглянула створені мною раніше оцінювальні документи, змінила деякі критерії та додала нові вимоги. Створення прикладу учнівських робіт значно спрощує розробку документів оцінювання. Проте, я ще не визначила на що ставитиму акцент: на методичну грамотність результатів чи на їх подачу? Адже, не завжди правильно обраний матеріал можна подати на 100 %. Хочеться оцінювати не кінцевий результат, а процес виконання. А, Ви, як гадаєте?



2 коментарі:

  1. Я з Вами повністю згодна щодо оцінювання не кінцевого результату, а самого процесу виконання. Дійсно, оцінюючи кінцевий результат, ми не бачимо послідовності дій учнів, шляху виконання завдань, а це може призвести до хибної оцінки.

    ВідповістиВидалити
  2. Я згодна, що грамотно оцінити учнів дуже важко. Гадаю, що варто оцінювати і процес, і кінцевий результат. Для цього ефективним буде розроблення критеріїв оцінювання до кожного етапу.

    ВідповістиВидалити