понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія.

   Цей модуль допоміг мені краще зрозуміти зміст дослідження учнів та правильне його планування. Так, очевидно, завдання для учнів повинні бути зрозумілими, доступними, розвиваючими та спрямованими на диференціацію навчання.
   Я зрозуміла, що планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає клопіткої та плідної праці. Мені сподобалося те, що потрібно працювати у Вікі, а саме створювати Вікі-сторінку. Загалом, різнопланове опрацювання різних продуктів проетку підвищило рівень моїх знань та навичок, задіяло при цьому креативність та творчість. Розробляючи учнівські приклади, я зрозуміла над чим діти зможуть працювати самостійно, а в чому їм знадобиться допомога чи консультація вчителя. 
   На прикінці цього модуля, я зрозуміла, що мені ще потрібно попрацювати над удосконаленням Вікі-сторінки. Також, в мене з'явилися нові ідеї стосовно вчительського блогу та його наповнення. Що ж, є ще над чим працювати)





3 коментарі:

  1. Дійсно, кінцевий результат залежить від грамотного планування роботи вчителем. Виконуючи учнівські роботи, маємо змогу відчути себе учнями та пройнятися тими проблемами і переживаннями, пов'язаними з виконанням досліджень.

    ВідповістиВидалити
  2. Я повністю згодна з вами щодо клопіткої праці над плануванням учнівської роботи, а особливо щодо її реалізації. Я бажаю вам удачі і наснаги у роботі над створенням учнівського прикладу у Вікі! Завжди рада допомогти!

    ВідповістиВидалити
  3. Так, учням справді доведеться потрудитись, ну і нам в їхній ролі. А щодо різнопланових звітів - так, доволі добре розвиваються вміння учнів працювати у різних середовищах.

    ВідповістиВидалити