понеділок, 3 березня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

   Працюючи над даним модулем, я зрозуміла, що існує безліч документів, які можна використовувати під час викладання чи планування уроку, що значно полегшує процес навчання учнів. Так, наприклад, дуже корисно створити форми оцінювання тих документів, які учні повинні створити, адже це забезпечити повне взаєморозуміння між вчителем і учнем і не буде завдавати лишній клопіт типу "А я не зрозуміла..." чи "...не так почула..."
   Також, відкриттям для мене було, що можна просто визначити навчальні потреби учнів, а вже потім планувати, відповідно, проект. Це значно підвищує шанс, що всі учні будуть задіяні в, такого роду, діяльності та підвищить етап цікавості до обраної теми.
   Що ж стосовно мого власного проекту, то на даному етапі я уточнила Основні запитання проекту та продумала перший варіант можливого оцінювання роботи учнів (опираючись на приклади). Звичайно, працюючи й далі, я буду вдосконалювати свої думки та розширювати ідеї.
   Загалом,  я змінила своє враження про методи оцінювання та зробила для себе багато висновків. Проте, я розумію, що ще є над чим працювати, тому буду й далі вдосконалювати свої професійні якості.



Немає коментарів:

Дописати коментар